Lördag !

Hej !


Steg nyss upp har vilat ut sig i sängen för dagens resa :) Nu har man ätit frukost också :) Man är snabb ibland vet ni ;o) jag ska resa till Åland idag och ska vara där på mitt Sportlov.. Har man inget för sig och inte vet vad man ska göra så kan du gå in på : http://blogg.se och sen så står det där gör som hur många det är och bli medlem idag och då trycker du där och sen fyller du i alla uppgifter och sen kan du t.e.x. kontakta mig och skriva hur det gick till om du blev nöjd med din blogg som du säkert skulle bli : )) och sen kan du också skicka din adress till mig eller varför inte skicka ut den på Facebook så kan jag också läsa den ! om du vill bli vän med mig så ta på skriv ett meddelande och skriv bara blogg.se så bekräftar jag den.. Och sen akn du t.e.x. ha jätte bra kontakt med mig =) Hoppas att du mår bra och Tack så hemskt mycket för att DU läser min Blogg =)
Kram på dig !
Hoppas att du får en Underbar Lördag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0