Slappar *skönt*

Hej !


Nu är det mest att man slappar,har bakat idag med lillasyster och Camilla ♥ Vart jätte gott. Vi smakade innan vi la in dom i kylen. och vi gjorde några med Kaffe,några med oboy-pulver.. Båda är lika goda och man ska oftast använda vatten men istället så tar man kaffe. Om ni vill ha recept på det eller något annat så skicka ett mejl till : [email protected] och ni kan skriva din bloggläsare. Eller om du har facebook så kan du fråga där.. Ni hittar mig på namnet : nathalie Enqvist på facebook. Hoppas att allt är bra och har ni lunarstorm så kan ni besöka mig på Tuffa_prinsessan. Mamma valde namnet om ni undrar varför det heter prinsessan.. Jag gillar inte prinsessor. *men min syster gör det* Kiara ska gå till babygymmet nu =) Och hon sov rätt länge idag :) Hennes mormor och morfar kom förbi en sväng =) Lillasyster leker att hon är mamma till hennes docka.. Att hon orkar *suck*  Snart kommer pappa hem,då kan jag lova er att han komme rgå och äta chokladbollarna,Camilla ska till BB för hennes vän fick ett barn igår morse. Nu ska man kanske ta en själv :) hihi.. Ha det bra så kanske vi hörs senare imorrn. ! Hälsning Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0