29 Januari

Hej !!


Nu är det fredag den 29 januari :o) alltså är det februari snart :o) Kanske mathilda ska komma hem till mig :D Om några veckor så har vi äntligen sportlov ! då åker man nog till åland : )) Idag så har jag studiedag så jag kan vara hemma och dansa och sjunga och såklart göra allt man måste ta och göra =) Sen senare idag så är det innebandy .. Kanske ska spela,vet inte om det är en bra tanke att spela :o) Saknar min underbara syster <3 Du är en underbar syster <3 Hoppas att vi träffas snart =) Man får inte tänka att vi bor långt ifrån varandra.. Just nu lyssnar jag på Tomas Ledin =) När jag föddes på åland så var han där och spelade.. Han är min pappas idol .. Vem är din idol ?? I eftermiddag ungefär kommer morfar hit och hälsar på :o) Ska sova hos oss tror jag.. låter som det.. igår va jag och låtsas pappa och handlade på City Gross här i norrköping.. så om man kollar i vårat kylskåp så kan jag säga er att det är proppfullt :o) hihi.. Första helgen i februari blir det kanske att åka till åland me familjen :o) Och hälsa på mormor :o) Hoppas att moster är hemma då =) Jag har rätt så många idoler <3 Kanske ska bli artist när jag blir stor.. Jag vet att det behövs mycket träning att kunna bli en bra artist =) Men är det jag som ska träna så ger jag inte upp om sjunga är min hobby <3 Vad ska du göra idag ?? Hoppas att du mår bra !! Annars får du ta och krya på dej !! Ha en underbar Fredag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0