God morgon =)

God Morgon Kära Läsare !


Jag vaknade nyss och sen blev det att ligga kvar och bara vila.. Men sen tänkte jag efter. Är det inte bättre att gå upp och sätta på datan och skriva på bloggen och vara på Facebook :P Men hur som helst så varför jag vilade var att idag är det hemmamatch för HC Vita Hästen.. Och jag lovar er att dom SKA upp till ALLSVENSKAN <3 Då är jag väldigt stolt över mitt favoritlag i ishockey.. Men skulle dom inte komma upp till allsvenskan så skulle HC Vita Hästen ändå vara mitt favoritlag i ishockey.. Dom ska absolut vinna mot Olofström ikväll.. ishockeyn börjar kl. 16:00 för er som vill komma dit till Himmelstalundshallen.. Imorogn är det måndag :) Då ska vi till badhuset me skolan och simma :) och sen dagen efter är det tisdag.. Då ska jag vara inne hela dagen tills mamma och mika hämtar mig :o) Hoppas att ni får en fortsatt trevlig morgon ! Det kommer fler inlägg innan kl. 16:00 sen så ni behöver inte oroa er för att jag inte ska skriva något innan matchen.. Ha det bra tills vi hörs här på bloggen igen =o) Kram Nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0