Helg

Hej !!

Om några timmar börjar helgen.. kanske man ska börja vara sitt vanliga jag nu då !! Stiga upp tidigt på morgonen :o( MÅSTE också.. då är det ännu jobbigare.. så man hinner packa tills man ska till båten och sen till faster och sen bär det va hem till mamma.. och jag har saknat henne väl.. men jag kommer till pappa på sportlovet så då kan man vara me honom igen.. men vill vara me båda 2.. ja ni vet ju hur det är.. har vart hemma hos camilla och sovit alla nätter.. :o) Tagit hand om ett litet barn nu och då :o) har varit roligt att få hjälpa till .. kollar på lets dance´ nu =) men men.. man måste blogga också.. va skit länge sedan faktist.. Man måste det man själv säger att man måste men egentligen måste man bara dö.. fast man inte vill :o( Men nu tar vi bort det sorgliga.. och tar fram det glada :o) Jag börjar skolan den 11 januari.. känns som en månad men isåfall hade den börjat på pappas födelsedag . haha.. imorse åt man frukost.. gottigott.. och sen koti pizza när man skulle pulka me tjejerna.. kanske kommer upp lite bilder på oss snart :o) Vet aldrig vad som händer me mig  !! Men jag är snäll iallafall =) Ha det bra och ta hand om er !! Natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0