SÅ HIMLA SJUKT BRA <3

Hej !

Förlåt för att jag inte skrev innan klockan 16:00 .. Men sen fick vi stressigt och sen hann jag inte för jag ville absolut inte miss aVÄRLDENS BÄSTA ISHOCKEYMATCH !


HC VITA HÄSTEN  ÄR ABSOLUT MITT FAVORITLAG <3 DOM KÄMPADE VÄLDIGT MYCKET IDAG ! Men jag tycker alltid att hästen är dom som ska vinna ♦ Jag kan säga er som läser detta om ni inte gillar ishockey så kan ni iallafall behöva veta att HC VITA HÄSTEN  KÄMPAR JÄTTE MYCKET ♣ Och från och med nu så säger jag att HÄSTEN kommer säkert att komma bland det 4 bästa! Vi får hoppas det för jag vill så himla tusans mycket att HC VITA HÄSTEN SKA GÅ UPP TILL ALLSVENSKAN ♥♥ Och här kommer resultatet för er som inte tittade eller inte kunde komma.. Resultat : 4 - 2 Och jag är så himla glad att hästen vann ♥ Dom är BÄST ♥ Snart är maten klar.. Nudlar med köttfärs och lök ( man behöver inte löken om den är för stark )

På onsdag är det borta match och sen på söndag är det hemmamatch och tänk vilken tur ni ksulle ha om ni kom för då får ni gå in GRATIS !!! och sen får man ju betala för läsk,godis,korv m. bröd..
Kram Nina som väntar tills det är söndag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0