Söndag

Hej !

Idag är det söndag :o) Va på Bröllopsmässa me Familjen :o) Fina saker,sen framför allt så var Modellvisningen fin :o) Där var 2 vänner ett par.. Såg så fint ut .. bilderna i sig va ju jätte vackra.. Imorgon är det måndag.. så jag ska försöka att hänga med ganska ofta här :o) Just nu så sitter jag här och skriver och dricker Caprisonne me smak av granatäpple.. :D Väldigt gott ! i helgen har jag sovit över hos låtsas farmor och farfar.. så resten av familjen fick hs lite mys me sig själva.. Nu kom katten upp :D Hoppas att du hade en rolig dag.. om du vill kan du gärna få berättta för mig.. bara att slänga in en kommentar :P Denna dag har varit fantastisk kul dag.. även fast det känns som en vardag.. men men.. man kan ju alltid tänka sig i fantasin sin :P haha.. Hopaps att du hade en bra dag iallafall :o) ha en fortsatt trevlig vecka till nästa vecka börjar :d
Kram

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Tjenare, vilken härlig blogg du har.

Kika gärna in i min blogg och skriv en kommentar om du vill! :)

2010-01-22 @ 23:33:13
URL: http://jasminestyle.blogg.se/
Postat av: Nina

Hej !

Tack Jasmine !!

Okej kan kolla in din blogg snart .

2010-01-29 @ 13:36:52
URL: http://nattisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0