Denna dag , : _)

Idag ska några från gänget åka hem igen.. Men jag och Mika åker imorgon =) Sen vet jag inte hur länge jag stannar hemma egentligen.. Jag måste kolla sen.. Nu är man ett år äldre :B *lol* Åren går fort ibland =) Jag längtar tills nästa år <3 Fick en UNDERBAR klänning av mamma i födelsedagspresent =) Bara måste lägga upp en bild på den snart ! Hoppas att solen kommer upp under resten av denna dag,klockan är ju inte så mycket egentligen.. Men sol vill vi ha,inget regn,då får gammla mormor problem med sina sniglar.. Nu åkte gänget =( Om 2 dagar så får man träffa dom .. hoho. men tur att dom åker hem och inte utomlands =) haha.. Nu ska jag vara med Sollan när vi är hos henne !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0