Äntligen !!

Hej !

Förlåt att jag har tagit tid på mig. Jag har varit till Kreta med min mormor och moster och kusin och mosters man.. Och dom hade ingen dator där vad jag såg iallafall. Men sen innan jag åkte hade jag väldigt mycket att göra. Jag sov över hos Ella ♥ Och hennes lillasyster Julia.. Men det var skönt att vara på Kreta. Så nu är man lite brunare än vad jag var innan :) Ska försöka att blogga lite mer. Har fått en till katt. Den heter Tusse och har ögon som bollar =) Han är jätte söt men det är vår andra katt Amadeus också. Men man måste ju ge lika mycket kärlek till både annars blir amadeus arg. Tusse kanske blir det men han har bara varit med oss i en dag och 2 med denna. Och efter jag har varit på detta jobb ska jag till bibban och låna lite böcker och lämna in 2 böcker.. Sen måste jag kolla till katterna där hemma och sen till Eila. Jag skulle egentligen gått till skolan idag men jag hade lite feber. Så imorgon tror jag att jag orkar. Hoppas att ni har det bra ! Snart är jobbet slut. 

                                                Molly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0