Just nu ..

Pappa kom hem för en stund sedan och han slutade tidigt idag,vet inte riktigt vad jag ska göra med honom,det är ju så fint väder. och åker till mamma imorgon.. Men ska nog träffa pappa mer på sommarlovet.. Och har varit sjukt roligt att vara med Pappa m. familj :o) Har varit och meta och vi fick rätt så många om man plussade ihop. men sista gången fick vi 7 stycken abborrar.. och nu har jag tagit ur all disk ur diskmaskinen och lagt i väldigt mycket disk i diskmaskinen (pappa hjälpte till) Igår innan jag gick och la mig så hade Sylle tagit in en mus.. Och nu är Kiara hos mormor och morfar.. eller kanske bara morfar. vet inte.. hon kanske jobbar nu.. Camilla kommer hem lite efter 21 ikväll.. Dans hälsningar Nathalie

Kommentarer
Postat av: Anonym

eller jag kan väl säga att jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på med honom..

2010-06-23 @ 13:56:34
URL: http://nattisblogg.blogg.se/
Postat av: pappa

hahahaha....

2010-06-23 @ 20:01:20
Postat av: Natti

haha.. ska du säga.. du kunde ju heller inget svar ;)

kramiz

2010-06-29 @ 17:49:18
URL: http://nattisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0