Dagens berättelse !

Hej !


Idag var jag till Centrala Badet tillsammans med Mika och Krister. Längtar tills nästa lördag som tusan alltså ! Ska bli så roligt,mamma har vart borta hela dagen på sitt parti möte och utbildning m.m. .. Hon är med i Miljöpartiet ! Det är ett bra parti det =) vad gjorde du idag då ? Vill du berätta nyheter för mig ? Starta en blogg vetja genom att gå in på följande länk: http://blogg.se och sen står det där gör som och några siffror alla andra gör idag och så klickar du där och sen kollar du att allt stämmer och sen kan du gärna skriva en kommentar så tar jag gärna en titt på din blogg så fort som möjligt. Jag tycker det är roligt att ha just dig som läsare ! Och sen går vi över till sport : Vita Hästen - Hudiksvall 10 - 1 Lite dåligt försvar från Hudik iaf. Och sen är Hudvik rätt så tröga på skridskorna.. Lite senare ska jag ställa en fråga och du får gärna ta och svara på den ! Om du har en blogg skriv ngot till mig så kan jag kolla och är den intressant så tar jag gärna och lägger upp den på min sida ! idag har det varit en riktig tuff dag alltså : ) Håller på och lagar bröd tillsammans med mamma nu när hon har kommit hem så ville hon baka lite bröd. Och igår så bakade vi Blåbärs muffins och blåbärskaka och chokladmuffins och äpplekaka.. Och idag var det brödets tur och imorgon lite gott.. Chokladbollar gjorda av mig. Hoppas att du hade en bra dag idag ? ha det bra och ta hand om dig ! Kram på dej och ett stort tack för att du läser min blogg !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0