Hej !

Hej !


 Ni kanske inte tycker om denna blogg,jag bryr mig inte om dte en blogg är en plats där man ska skriva upp saker som man tycker eller saker som har hänt och man behöver inte ha miljoner läsare man kanske nöjer sig med att den är hemlig,vem vet ? Men då har säkert många tänkt efteråt att jag vill ha läsare,man kanske inte tänkte på att man behöver faktist ingen läsare,man kanske vill ha en hemlig blogg där man kan skriva upp saker som man vill att ingen annan ska behöva veta om. Men om du är ledsen över att du kanske fått en dum kommentar på din blogg vet du vad du ska göra då ? Kanske inte,va ? Men då kan du t.e.x. har du din blogg på metrobloggen elr. på blogg.se då är det bara att gå till den andra och starta upp en blogg där och där kan du skriva upp alla hemska saker som händer i ditt liv,jag bryr mig väldigt mycket om denna blogg,jag har en kompis som kallar sig för Natti och hennes blogg kanske kan vara intressant men hon har nog inte skrivit så mycket. Men en vacker dag aknske din blogg blir en blogg som alla vill läsa,det kanske beror på vad du tänker bli när du blir äldre. hoppas att du mår bra ! Jag har lite feber men orkar ändå eftersom jag är halv thailändsk och sen är jag ju förstås en del finne ( finländsk) Så då ger man inte upp förstår ni ; )) ha det bra så hörs vi väl senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0