Uppskattar

Hej !!


Vissa i min klass gnällde förut att dom tyckte att vi hade en sträng simlärare men om man tänker efter han sa en måndag så här på träningen. Jag gör inte det här för att det bara är kul ut om jag gör det för att ni ska kunna simma ordentligt. Och det stämmer men jag håller ABSOLUT INTE med dom som protesterade i klassen. Han är en bra simlärare ! Och dessutom så Uppskattar jag träningen varje måndag.. Var där igår också och träna lite fast inte med honom utom med min låtsas pappa Mika ♥ Och krister fick titta på och kalla mig för spädbarn och sen så tycker jag att han kanske kan vara det själv ibland :P hihi.. Han skojar alltid med mig. Fast ibland har han inte bra skämt alltså !!
Nu ner och kolla om familjen har vaknat !
Kram på er alla ute i vida världen ! Glöm inte att skaffa en blogg sen bara ;)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0