Dagens program !

Dagens program :

. Putsa fönster uppe och nere
. Dammsuga uppe och nere
. Gå ut med alla sopor
. Tvätta tvätt
. Laga mat
. Städa min garderob ? :/
. Vika all tvätt
. Bädda rent nere
. Torka vardagsrumms bordet.
. Baka något gott ?
 
Och kanske något mer och det ksa jag och mamma göra idag... Vi kommer att få besök och vi ska bjuda på god middag,bara ha trevligt :) Hoppas att inget går snett när jag ska baka om jag nu bakar... Men ajg måste strax gå till Willys hemma och köpa mig några Hallon dryck... Man kan kalla dom för min hemliga energi dricka... För jag får energi när jag har druckit dom,så klä på sig jackan och skorna och gå iväg till willys :)
Nää,nu måste jag gå,uppdaterar en annan gång,men här fick ni veta lite om denna dag... PÅ ONSDAG ÄR DET ISHOCKEY SÅ ATT DU VET ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0