Fredag ♥

På fredag så ska jag och en kompis som heter Vera åka hem till Agnes och då kommer vi att sova över hos henne och sedan så kommer vi att ha kul på fredag kväll ! Och vi kommer även att ha ett ANV - möte,lite tjejsnack och sånt ! Undrar om vi ändrar oss,då är det bara att gå på disco,hela klass 1,2,3 ska få ha disco i klass 7:s klassrum på vår skola! Om ni undrar vad ANV är för något så är det bara att fråga mig:)
ANV:s lilla ramsa :)

ANV ,vi är tjejer som umgås med varandra! Om du vill vara med så kan du glömma det ;)

haha... den har vi hittat på,den betyde rinte så mycket...
Hoppas att du som sagt kan komma på ishockey-matchen ikväll klockan19:00
Annars har du även möjlighet att komma på fredagen den 12 november 2010! Då kommer vi att mötas mot Skåre,har du problem med att ta dig till hallen kan du alltid kolla på din dator,mer information får du på vår hemsida, http://www.vitahasten.se

Hälsningar :
Hockey-bruden... haha♥

Kommentarer
Postat av: !!||||Vanessa||||!!

Hej är du bara 9 år ?? lite konstigt att du har en blogg då...

2010-12-01 @ 16:04:39
Postat av: Natti

Hej Vanessa!



Ja,jag vet att du kanske tycker att det är konstigt,men jag har gjort bloggen själv !

Och jag har mycket kontakt med min pappa som bor på åland.

Hur gammal är du då ??

2010-12-29 @ 01:06:40
URL: http://nattisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0