Hej gott folk!

Hej !


Idag så har jag varit och badat 2-3 timmar med mina två systrar och min pappa ♥ ( på Mariebad )
Det var jätte skoj :) Och nyss så bakade jag och min äldsta lillasyster chokladbollar,hoppas att dom blir goda,det är bara att vänta :) Och imorgon går båten klockan åtta finsk tid från Åland,då bär det av hemåt... Men jag kommer sakna min pappa ♥ Men som man brukar säga: Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge !
Nu ska jag titta på film med min lillis :) Nu ska minsta lillis sova,lite skönt faktist... Men hon är ju väldigt underbar,men hon gnäller:/ men sånt är livet ;) haha... Nej,nu ska jag väl säytta mig ner och titta film :) Så hon får sällskap !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0