Jippi Jippi Jippi ♥

Jippi ! Äntligen känner man av att det är helg =-) Först badhuset med klassen och sen innebandy och sen Idol final !!! Jag kan knappt drömma om något annat efetr en sådan vecka i skolan :) Men kul har det varit,ämnet har varit Leonardo Da Vinci. Och vissa klasser hade ritat Mona - Lisa så himla vacker ♥ Vart en bra dag,jag blev ändå sugen på att städa på partilokalen,men får väl ta det nästa gång ... Men jag var ju hemma hos Lilly ☺ Det var ju det bästa =) God mat och bästa sällskapet någonsin ;) Dags att packa ihop lite saker nu ... Måste ju åka 20 över fyra till Innebandylokalen,ska skuta lite skott mot herr Mika :) Ska bli spännande : ) Jag är lycklig ♥ Nu innan jag drar passar jag på att slänga upp en bild på Tarzan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0