Let´s go ;-)

Jaha... Då var det söndag idag då :D Var ute med hunden förut,så han fick busa av sig lite i ungefär 30 min ? : ) Lilla rackaren ! Snart vaknar han väl... Blir spaghetti och köttfärssås till middag eller så blir det ungsbakad potatis med tonfisk och räkröra !!! Undrar vad vi ska ta =) Både och är ju gott ! Tur att man har mat hemma iallafall :-) Nu måste jag fixa massa saker här !!! Så man slipper göra allt sen senare om man är trött,det vet man ju inte :/ haha... Snart ska väl jag gå ner och titta om jag ska göra något där nere,annars får jag väl gå ut med min lilla valp :) Kommer bilder inom kort !!! =) Lilla plutten... inte ås liten för att vara fyra månader dock... :D ... men har bara haft honom 2 weeks :)

Kommentarer
Postat av: Nat´ti

Han är så ljuvlig STOR valp :) Han är faktiskt jätte stor för att vara fyra mån :D

2010-09-26 @ 16:56:23
URL: http://nattisblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja,han är ju stor !

Det är jag själv som skrivit detta ovanför men orkat inte logga in !

2010-09-27 @ 11:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0