Förlåt mig!

Sorry,,,jag vet att jag är dålig på att skriva här,,,men det är så att det är så himla mycket att göra just nu... Men idag så har vi haft 2 Matematik lektioner och jag bara älskar matte ♥ ♥ ♥
Sedan när dom hämtade mig fårn skolan åkte vi och handla falukorv och snabb makaroner...
Och stekte sedan falukorven med kokad pasta :D Mums !
Imorgon ska jag äntligen iväg på Filmkväll hos min klasskompis,det blir tacos och lite film och gids och läsk och sådant smått gott! och bara ta det lugnt med vännerna!!!
Ska bli så kuul! Och sedan ska jag bara nämna att det är Frukt och Bärpaj till efterrätt på skolan imorgon :D

Massa Kramar!
ha en trevlig kväll,nu halv åtta hos mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0